електронне торгове обладнання

supermarket
Рішення GMS Бутик - розроблено на основі системи управління підприємством GMS OfficeTools 3.8. Платформа відкриває можливості для розвитку рішення та його гнучкої адаптації під специфіку бізнес-процесів замовника. Це великий і потужний програмний продукт, який з успіхом вирішує завдання як невеликих магазинів, так і великих мереж.

Автоматизація оперативного товарного обліку. Back-office

  • Можливості системи дозволяють вести товарний облік асортименту по брендам, видам, типам, кольорам, розмірам, виробникам, артикулам, штрих-кодам і іншим характеристикам товару.

gms b 01


  • Принципи ведення товарного обліку по складах реалізовані наочно і просто: постановка товару на прихід, переміщення, роздрібні і оптові продажі, інвентаризація, списання.

gms b 02

  • Система дозволяє легко і просто вести багато різних залежних і незалежних прайс-листів, управляти процесом націнки і переоцінки.
  • Стиковка програмного забезпечення з терміналами збору даних скоротила час проведення інвентаризацій до 1-2 годин; результат інвентаризації можна оцінити відразу ж після фактичного перерахунку.
  • Розроблено спеціальні документи та інструментидля формування замовлень, які дозволяють враховувати дані про продажі найбільш ходових товарних позицій.
  • У системі реалізована можливість товарного обліку за різними умовами поставки та формами оплати, включаючи комісію.
  • Спеціалізовані інструменти аналізу надають повну вичерпну інформацію щодо будь-яких показники діяльності: товарний баланс по складах, оборотність товарів і товарних груп.

Автоматизація продажів. Front-office

  • У системі передбачений простий і функціональний інтерфейс для роботи продавця-касира, який максимально обмежує його від неправильних або шахрайських дій.
  • Працює продавець-касир переважно в одному вікні введення, в якому все просто і інтуїтивно зрозуміло. Навчання проходить швидко і легко, а подальша робота без ускладнень.

gms b 03

  • Робота з товарами в системі здійснюється за внутрішніми штрих-кодами і  штрих-кодами виробника за допомогою сканера штрі-кодів або вручну, за назвами або внутрішніми артикулами.
  • Для закриття чека система підтримує всі існуючі форми оплати (готівка, платіжні, кредитні картки, подарункові сертифікати, кредит), а також, знижки за дисконтними картками, акціями в будь-якій послідовності.
  • Для більш простого і швидкого прийому безготівкових платежів програма легко інтегрується з платіжними банківськими терміналами.
  • Для закриття зміни передбачена можливість друку Х, Z-та періодичних звітів на фіскальних реєстраторах або на чекових принтерах - для внутрішнього обліку.
  • В системі виробляється реєстрація внесення/винесення грошей із зазначенням цільового призначення винесення грошей - інкасація, підзвіт, за видами витрат і т.п.
  • Реалізована професійна інтеграція системи з більшістю типів фіскальних реєстраторів (Datecs FP 3530T1, Мария 301 МТМ, IKC - 483 LT, IKC - E260T, Экселлио FPU 550, MIHI - ФП, MIHI - ФП6) і чекових принтерів, що забезпечує стійкість роботи і правильне функціонування торгово-касового обладнання.

Управління дисконтними картами і програмами. Знижки

  • Спеціальні інструменти системи дозволяють накопичувати і зберігати повну інформацію про кожного клієнта і членів його сім'ї, нараховувати бонуси клієнтам залежно від суми та частоти зроблених покупок, вести історію покупок власників дисконтних карт.
gms b 04

  • Унікальна технологія надання знижок, бонусів і подарунків дає можливість працювати з будь-якими правилами створення і впровадження найпоширеніших видів акцій:
    1. Знижка на певний товар (групу товарів)
    2. Знижка від суми чека
    3. Накопичувальна знижка за дисконтною карткою
    4. Знижка за розкладом
    5. Використання подарункових сертифікатів
    6. Знижка після n-позиції
    7. Кошик товарів
    8. День народження клієнта
    9. Знижка на групу однакових товарів залежно від їх кількості в чеку
    10. Подарунок при покупці на суму, що перевищує встановлену
    11. Видача купонів при покупці акційних товарів
    12. Акція 1 + 1 = 3
    13. Знижка, що збільшується в залежності від кількості придбаних товарів певної категорії, і багато інших.
  • У стандартну поставку включені найбільш поширені типи акцій.
  • У систему закладені алгоритми які зводять до мінімуму махінації персоналу з несанкціонованими знижками, підмінами дисконтних карт і т.п.
  • Розробка і запуск нових акцій це просто з GMS Дисконтна Система. Для створення правил можна використовувати готові, спеціально розроблені шаблони або створювати зовсім нові дисконтні програми безпосередньо через інтерфейс самої системи, без звернення до програмістів.
gms b 05

  • Модуль GMS Дисконтна система дозволить простіше і частіше конкурентів стимулювати купівельний попит, створювати нові конкурентні переваги для вашої компанії.
  • Рішення зберігає інформацію про знижки (акції) які використовувалися при продажі, тож віддачу і загальну ефективність заходів стимулювання попиту можна оцінити з 100% вірогідністю.
gms b 06

  • У торговельній мережі правила дії дисконтних програм з центрального офісу в автоматичному режимі передаються на всі віддалені магазини.

Облік грошових рухів. Банк і Фінанси

  • Повний облік руху готівкових та безготівкових грошових коштів ведеться в доступній формі.
gms b 07

  • Баланс взаєморозрахунків з постачальниками (оренда, реклама та ін. витрати), акти звірок.
  • Облік витрат за статтями витрат управлінського обліку.
  • Видача грошей під звіт, звіт службовця.
  • Нарахування заробітної плати службовцям.

Аналітичні звіти за результатами діяльності

  • Галузеве рішення поставляється в комплекті з набором вичерпної звітності, яка удосконалювалась протягом всієї історії розвитку системи управління підприємством GMS OfficeTools 3.8. Зараз дані звітів дають відповіді на будь-які питання щодо роботи підприємства.
  • Усі звіти побудовані за технологією OLAP, що дозволяє "на ходу" видозмінювати подання інформації в процесі роботи (додавати і приховувати окремі показники, аналітичні розрізи, групувати, переміщати їх і міняти місцями) засобами самої програми, без звернення до програмістів.
gms b 08

  • Працювати з інструментами модуля легко і зручно.
  • OLAP-звітність дозволить аналізувати прибутковість і структуру витрат магазину або мережі магазинів, проводити аналіз ключових показників роботи магазину і торгової мережі:
    1. продаж товарів, товарних груп в різних розрізах;
    2. попит на товари за ціновими категоріями;
    3. рентабельність продажів і аналіз націнки;
    4. ефективність проведення акцій і знижок;
    5. оборотність товарних запасів і контроль залишків;
    6. ефективність роботи продавців та касирів;
    7. цільове використання грошей, аналіз структури витрат і багато іншого.

Управління мережею магазинів. Система обміну даними (синхронізація)

  • Модуль GMS Менеджер Синхронізації гарантує миттєвий обмін і достовірність інформації, що надходить, про стан справ у кожному з магазинів мережі на поточний момент. Втрата даних у процесі обміну виключена.
  • Технології синхронізації допомагають побудувати систему ефективного контролю та прийняття своєчасних управлінських рішень. Обмін інформацією виконується з інтервалом від 2-х хвилин.
  • Мінімум людського втручання при обміні даними і гарантія достовірності інформації, що надходить, закривають більшість можливостей для зловживань персоналу, заснованих на несвоєчасно проведених переоцінках, запізнілою звітністю про продажі (товарні залишки) і т.п.
  • Для обміну даними можна використовувати сучасне недороге обладнання та інтернет-канали мобільного Інтернету.
  • Правила збору та передачі інформації налаштовуються дуже гнучко, система дозволяє накладати фільтри, передавати тільки необхідну частину документів і довідників.
gms b 09

Корпоративний облік

  • Для мережевих клієнтів програма дозволяє в одній центральній базі даних вести облік по різним складам і юридичним особам різної форми власності, використовуючи єдині правила роботи і схему обліку.
  • У торговельній мережі у всіх магазинах можна використовувати єдину базу товарів, дисконтних карт, програму знижок.
  • Консолідація інформації всіх магазинів торговельної мережі в єдиній базі даних дозволить:
    1. Чітко розділити відповідальність і повноваження між офісом і магазинами, побудувати прозору вертикальну схему управління;
    2. Обмежити доступ до комерційної інформації на підрозділах;
    3. Централізовано формувати замовлення постачальникам для складів в регіонах, оперативно і просто оптимізувати асортимент і товарні залишки;
    4. В одному звіті за результатами діяльності оцінити рентабельність і прибутковість як всієї мережі, так і кожного магазину окремо;
    5. Швидко й ефективно проводити аналіз показників продажів і попиту щодо окремих магазинах, регіонах, класифікаціях і характеристиках товарів;
    6. Аналізувати статті доходів і витрат по магазинах, регіонах, форматах магазинів;
    7. Аналізувати ефективність використання дисконтних програм як у конкретному магазині, так і в загальному по регіонах або по мережі.
gms b 10