Автоматизація оперативного товарного обліку. Back-office
- Можливості системи дозволяють вести товарний облік асортименту по брендам, видам, типам, кольорам, розмірам, виробникам, артикулам, штрих-кодам і іншим характеристикам товару.
- Принципи ведення товарного обліку по складах реалізовані наочно і просто: постановка товару на прихід, переміщення, роздрібні і оптові продажі, інвентаризація, списання.
- Система дозволяє легко і просто вести багато різних залежних і незалежних прайс-листів, управляти процесом націнки і переоцінки.
- Стиковка програмного забезпечення з терміналами збору даних скоротила час проведення інвентаризацій до 1-2 годин; результат інвентаризації можна оцінити відразу ж після фактичного перерахунку.
- Розроблено спеціальні документи та інструментидля формування замовлень, які дозволяють враховувати дані про продажі найбільш ходових товарних позицій.
- У системі реалізована можливість товарного обліку за різними умовами поставки та формами оплати, включаючи комісію.
- Спеціалізовані інструменти аналізу надають повну вичерпну інформацію щодо будь-яких показники діяльності: товарний баланс по складах, оборотність товарів і товарних груп.
Автоматизація продажів. Front-office
- У системі передбачений простий і функціональний інтерфейс для роботи продавця-касира, який максимально обмежує його від неправильних або шахрайських дій.
- Працює продавець-касир переважно в одному вікні введення, в якому все просто і інтуїтивно зрозуміло. Навчання проходить швидко і легко, а подальша робота без ускладнень.
- Робота з товарами в системі здійснюється за внутрішніми штрих-кодами і штрих-кодами виробника за допомогою сканера штрі-кодів або вручну, за назвами або внутрішніми артикулами.
- Для закриття чека система підтримує всі існуючі форми оплати (готівка, платіжні, кредитні картки, подарункові сертифікати, кредит), а також, знижки за дисконтними картками, акціями в будь-якій послідовності.
- Для більш простого і швидкого прийому безготівкових платежів програма легко інтегрується з платіжними банківськими терміналами.
- Для закриття зміни передбачена можливість друку Х, Z-та періодичних звітів на фіскальних реєстраторах або на чекових принтерах - для внутрішнього обліку.
- В системі виробляється реєстрація внесення/винесення грошей із зазначенням цільового призначення винесення грошей - інкасація, підзвіт, за видами витрат і т.п.
- Реалізована професійна інтеграція системи з більшістю типів фіскальних реєстраторів (Datecs FP 3530T1, Мария 301 МТМ, IKC - 483 LT, IKC - E260T, Экселлио FPU 550, MIHI - ФП, MIHI - ФП6) і чекових принтерів, що забезпечує стійкість роботи і правильне функціонування торгово-касового обладнання.
Управління дисконтними картами і програмами. Знижки
- Спеціальні інструменти системи дозволяють накопичувати і зберігати повну інформацію про кожного клієнта і членів його сім'ї, нараховувати бонуси клієнтам залежно від суми та частоти зроблених покупок, вести історію покупок власників дисконтних карт.

- Унікальна технологія надання знижок, бонусів і подарунків дає можливість працювати з будь-якими правилами створення і впровадження найпоширеніших видів акцій:
- Знижка на певний товар (групу товарів)
- Знижка від суми чека
- Накопичувальна знижка за дисконтною карткою
- Знижка за розкладом
- Використання подарункових сертифікатів
- Знижка після n-позиції
- Кошик товарів
- День народження клієнта
- Знижка на групу однакових товарів залежно від їх кількості в чеку
- Подарунок при покупці на суму, що перевищує встановлену
- Видача купонів при покупці акційних товарів
- Акція 1 + 1 = 3
- Знижка, що збільшується в залежності від кількості придбаних товарів певної категорії, і багато інших.
- У стандартну поставку включені найбільш поширені типи акцій.
- У систему закладені алгоритми які зводять до мінімуму махінації персоналу з несанкціонованими знижками, підмінами дисконтних карт і т.п.
- Розробка і запуск нових акцій це просто з GMS Дисконтна Система. Для створення правил можна використовувати готові, спеціально розроблені шаблони або створювати зовсім нові дисконтні програми безпосередньо через інтерфейс самої системи, без звернення до програмістів.

- Модуль GMS Дисконтна система дозволить простіше і частіше конкурентів стимулювати купівельний попит, створювати нові конкурентні переваги для вашої компанії.
- Рішення зберігає інформацію про знижки (акції) які використовувалися при продажі, тож віддачу і загальну ефективність заходів стимулювання попиту можна оцінити з 100% вірогідністю.

- У торговельній мережі правила дії дисконтних програм з центрального офісу в автоматичному режимі передаються на всі віддалені магазини.
Облік грошових рухів. Банк і Фінанси
- Повний облік руху готівкових та безготівкових грошових коштів ведеться в доступній формі.

- Баланс взаєморозрахунків з постачальниками (оренда, реклама та ін. витрати), акти звірок.
- Облік витрат за статтями витрат управлінського обліку.
- Видача грошей під звіт, звіт службовця.
- Нарахування заробітної плати службовцям.
Аналітичні звіти за результатами діяльності
- Галузеве рішення поставляється в комплекті з набором вичерпної звітності, яка удосконалювалась протягом всієї історії розвитку системи управління підприємством GMS OfficeTools 3.8. Зараз дані звітів дають відповіді на будь-які питання щодо роботи підприємства.
- Усі звіти побудовані за технологією OLAP, що дозволяє "на ходу" видозмінювати подання інформації в процесі роботи (додавати і приховувати окремі показники, аналітичні розрізи, групувати, переміщати їх і міняти місцями) засобами самої програми, без звернення до програмістів.

- Працювати з інструментами модуля легко і зручно.
- OLAP-звітність дозволить аналізувати прибутковість і структуру витрат магазину або мережі магазинів, проводити аналіз ключових показників роботи магазину і торгової мережі:
- продаж товарів, товарних груп в різних розрізах;
- попит на товари за ціновими категоріями;
- рентабельність продажів і аналіз націнки;
- ефективність проведення акцій і знижок;
- оборотність товарних запасів і контроль залишків;
- ефективність роботи продавців та касирів;
- цільове використання грошей, аналіз структури витрат і багато іншого.
Управління мережею магазинів. Система обміну даними (синхронізація)
- Модуль GMS Менеджер Синхронізації гарантує миттєвий обмін і достовірність інформації, що надходить, про стан справ у кожному з магазинів мережі на поточний момент. Втрата даних у процесі обміну виключена.
- Технології синхронізації допомагають побудувати систему ефективного контролю та прийняття своєчасних управлінських рішень. Обмін інформацією виконується з інтервалом від 2-х хвилин.
- Мінімум людського втручання при обміні даними і гарантія достовірності інформації, що надходить, закривають більшість можливостей для зловживань персоналу, заснованих на несвоєчасно проведених переоцінках, запізнілою звітністю про продажі (товарні залишки) і т.п.
- Для обміну даними можна використовувати сучасне недороге обладнання та інтернет-канали мобільного Інтернету.
- Правила збору та передачі інформації налаштовуються дуже гнучко, система дозволяє накладати фільтри, передавати тільки необхідну частину документів і довідників.

Корпоративний облік
- Для мережевих клієнтів програма дозволяє в одній центральній базі даних вести облік по різним складам і юридичним особам різної форми власності, використовуючи єдині правила роботи і схему обліку.
- У торговельній мережі у всіх магазинах можна використовувати єдину базу товарів, дисконтних карт, програму знижок.
- Консолідація інформації всіх магазинів торговельної мережі в єдиній базі даних дозволить:
- Чітко розділити відповідальність і повноваження між офісом і магазинами, побудувати прозору вертикальну схему управління;
- Обмежити доступ до комерційної інформації на підрозділах;
- Централізовано формувати замовлення постачальникам для складів в регіонах, оперативно і просто оптимізувати асортимент і товарні залишки;
- В одному звіті за результатами діяльності оцінити рентабельність і прибутковість як всієї мережі, так і кожного магазину окремо;
- Швидко й ефективно проводити аналіз показників продажів і попиту щодо окремих магазинах, регіонах, класифікаціях і характеристиках товарів;
- Аналізувати статті доходів і витрат по магазинах, регіонах, форматах магазинів;
- Аналізувати ефективність використання дисконтних програм як у конкретному магазині, так і в загальному по регіонах або по мережі.
